Címünk: 1064 Budapest, Podmaniczky utca 57. Fszt.   |   Telefon / Fax: 06-1-269-1441   |   E-mail: info@copymania.hu

  • Üzleti jellegű termékeink

    • uzleti1
      SZÓRÓLAP
    • uzleti2
      KATALÓGUS-FÜZETFORMA
    • uzleti3
      NÉVJEGYKÁRTYA
    • uzleti4
      BORITÉKCIMZÉS
  • Nagyformátumú termékeink "Falra"

    • Nagyformatum2
      BELTÉRI POSZTER
    • Nagyformatum1
      VÁSZONKÉP, MŰVÉSZI NYOMAT
    • Nagyformatum3
      DIGITÁLIS TAPÉTA
    • Nagyformatum4
      DIPLOMATABLÓ, FALIKÉP
  • Nagyformátumú, Üzleti jellegű termékeink

    • Nagyformatum-uzleti1
      KÜLTÉRI PLAKÁT
    • Nagyformatum-uzleti3
      MOLINÓ, PONYVA
    • Nagyformatum-uzleti4
      ABLAKFÓLIA
    • Nagyformatum-uzleti5
      ONE-WAY-VISION
    • Nagyformatum-uzleti2
      BELÓGATOTT BANNER
  • Kötészeti termékeink

    • Koteszet1
      FOTÓKÖNYV
    • Koteszet4
      NAPTÁR
    • Koteszet2
      SZAKDOLGOZAT,DIPLOMA
    • Koteszet3
      EGYEDI KÖNYVBORITÓ
  • Display rendszerek, Szerkezetek

    • display1
      MEGÁLLITÓTÁBLA
    • display2
      POP-UP SAJTÓFAL
    • display3
      ROLL-UP DISPLAY
    • display4
      REKLÁMTÁBLA
  • Kisformátumú, vágott termékeink

    • kisformatum1
      ETIKETT, CIMKE
    • kisformatum3
      NÉVJEGYKÁRTYA
    • kisformatum4
      ÜLTETŐKÁRTYA
    • kisformatum5
      MEGHIVÓ, ÜDVÖZLŐLAP
    • kisformatum2
      BOROSCIMKE
PDF Print E-mail
There are no translations available.

7 tipp a szuper névjegykártyákhoz

Ha új névjegykártya készítése mellett döntött, vagy első névjegyét készíttetné, olvassa el hasznos tippjeinket!

Egy jó névjegykártya most is számít!

Formalakkozott névjegykártya

Bár sokan azt gondolják, hogy a közösségi hálózatok és az okostelefonok aranykorában nincs helye a papírnak, mégis: a névjegykártya még mindig az üzleti élet egyik nagyon komoly reprezentációs eszköze. De tekinthetjük az üzleti hitelesség jelképének, vagy tevékenységünk egy erős kommunikációs eszközének egyaránt.

Ez így egy kicsit talán komolyan hangzik, de ha jobban belegondolunk, egy névjegykártya alapján akaratlanul is megítéljük annak tulajdonosát. Persze, mindent nem tudunk rárakni egy kis darab papírra, mégis akad pár dolog, ami felett vétek lenne elsiklani névjegykártya készítés közben.

 

1. Válasszon megfelelő papírt névjegykártyája alapanyagának

Mennyire komoly a cége, ha egyszerű fénymásolópapírra nyomja annak nevét? A névjegy alapanyagát nevezhetjük a minőség mértékegységének is. Túl felszínesnek hangzik? Talán igaz, de vajon ugyanezt gondoljuk, amikor ruhát vásárolunk? Ugyanolyan körültekintéssel válasszon papírt a névjegykártyához, mint ahogy egy tárgyalásra választ ruhát.

Ne a névjegykártya készítésen spóroljon, ha pénzt akar megtakarítani. Vegye ezt is befektetésnek, mert lehet a világ legjobb szakembere, ha ez nem látszik, senki sem fogja elhinni. Szaktudása bizonyítására pedig sok esetben egyszerűen nincs lehetőség.

2. A neve legyen nagy

Kreatív névjegykártya grafika, kék háttéren fehér villanykörte

Természetesen nem a vezetéknévről beszélünk, az maradjon csak az eredeti. A névjegykártyán a leghangsúlyosabb elem a név legyen, mivel ez egy emlékeztető is a személyes találkozóra. Így akár egy pillantás is elég, hogy tudjuk, kié a névjegykártya.
Amennyiben alkalmazotti viszonyban van, úgy ezt nehéz megvalósítani, mivel a cégek jobban szeretik kihangsúlyozni a márkát, mint a személyt. Ez rendben is van, de ne felejtsük el, hogy sok megrendelő nem a munkáltatóval van kapcsolatban, hanem különböző munkatársakkal.

3. Használjon képeket

Alapjába véve vizuális lények vagyunk. Ez azért is fontos, mert a vizuális érzékelés lényege az érzések összekötése a korábbi érzékszervi tapasztalatok emlékével. Azaz, ha új dolgot látunk, azt mindig hasonlítjuk valami eddig látotthoz.

Ezért fontos, hogy névjegykártyánkon ne csak egyszerű szöveg szerepeljen, hanem egy olyan kép is, amely utal tevékenységünkre vagy az általunk előállított termékre, szolgáltatásra. Ha mi magunk vagyunk a termék, akkor szerepeljen rólunk egy kép a névjegyen. Egy jó kép, amin mosolygunk.

Arra is figyeljünk a névjegykártya készítés során, hogy az alkalmazott szimbólum szerepeljen egyéb helyeken is. Pl.: hirdetéseinkben, weboldalainkban, kiadványainkban. Ezáltal könnyebben be tudnak azonosítani minket a későbbiekben, de ez már az arculattervezés témája.

4. Mondja el mit csinál

Számos olyan névjegykártya van, amelyeken csupán név és elérhetőség található, de fogalmunk sincs, mit is csinál annak tulajdonosa. Egy rövid és tömör szlogen névjegykártyánkon segít emlékezni, mivel is foglalkozunk. Persze nehéz jó szlogent találni, de erről majd később olvashat bővebben üzleti szlogenről szóló cikkünkben, így ezt most nem is boncolgatnánk tovább.

5. Tüntesse fel a megfelelő elérhetőségeit

Prémium névjegykártya

Telefonszám és e-mail cím feltüntetése nélkül nincs is értelme a névjegykártya készítésnek. És ma már nem vállalkozhat úgy senki sem, hogy nincs online elérhetősége. Ezen felül érdemes feltüntetni hivatalos közösségi elérhetőségeit, amennyiben rendelkezik ilyenekkel. Visszatérve az online elérhetőségre: weboldal! Ma már kikerülhetetlen. Számos olyan névjegykártya van forgalomban, amelyen találhatunk fax számot, de nincs rajta weboldal. 2013-ban több ügyfél kattint üzletére online, mint ahányan pötyögnének a faxgépen, ebben biztos lehet.

Ha igazán profin akarja kezelni ügyfeleit, akkor azt is megválogatja, kinek milyen elérhetőségeket ad meg. A legújabb trendek szerint az elérhetőségek között csak e-mail cím, telefonszám, és egy weboldal címe van megadva a névjegyeken. A weboldal címe pedig egy olyan úgynevezett landoló oldalra mutat, melyen az érdeklődő minden fontos kapcsolati adatot megtalál: Munkahely címe, link a közösségi elérhetőségekhez, egyéb weboldalakhoz, referenciákhoz. Készíthet egy letölthető vCard-ot is az oldalra az okostelefonnal rendelkezőknek.

6. Használja ki a teret

Fogja meg jelenlegi névjegykártyáját, és fordítsa meg. Nézze meg azt az üres fehér oldalt (amennyiben tényleg üres) és gondolja át, mennyi minden ráférne még. Persze van, aki ide jegyzetel Önnel kapcsolatban, de ha követte az eddigi javaslatokat, akkor nem sok minden írnivalója lesz ügyfelének.

Amennyiben nem akarja elvesztegetni névjegye hátoldalát, töltse fel hasznos információval. Írjon magáról, vállalkozásáról, tüntesse fel legnépszerűbb termékeit, mutassa be referenciáit, részletezze valamelyik szolgáltatását, hívja fel a figyelmet egy akcióra, helyezzen rá QR kódot, stb.

7. Ha már megvan a névjegykártya…

Amikor előkerül a névjegykártya, az  általában egy üzleti kapcsolat kezdete. Amikor előkerül a névjegykártya, az  általában egy üzleti kapcsolat kezdete. Miután átadja valakinek névjegyét, tartsa szemmel az illetőt. Ez annyit tesz, hogy érdemes küldeni egy udvarias és rövid emlékeztetőt a találkozóról. Ez nem azt jelenti, hogy a találkozó után rögtön hírlevelekkel vagy értékesítő célú hívásokkal kell bombázni bárkit is. A cél legyen az, hogy a partnernek legyen oka emlékezni a találkozóra, főleg, ha szüksége lesz az Ön által képviselt szakértelemre.. Ez annyit tesz, hogy érdemes küldeni egy udvarias és rövid emlékeztetőt a találkozóról. Ez nem azt jelenti, hogy a találkozó után rögtön hírlevelekkel vagy értékesítő célú hívásokkal kell bombázni bárkit is. A cél legyen az, hogy a partnernek legyen oka emlékezni a találkozóra, főleg, ha szüksége lesz az Ön által képviselt szakértelemre.